Fittari App - Usein kysytyt kysymykset

Lehmossa kulkuavaimena toimii mobiilisovellus. Kokosimme yhteen kysytyimmät kysymykset ja niihin vastaukset.

Mistä saan sovelluksen?

Sovellus on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Sovellus löytyy hakusanalla Fittari. Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla. Jos sinulla on Windows-puhelin voit hankkia vastaanotostamme Teollisuuskadulta kulkavaimen, jolla pääset salille sisälle.

Miten voin kulkea ovesta tai portista mobiilisalikortilla?

Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Fittari appille.

Mobiilisovelluksen Salikortti-osiossa on painike Avaa Fittarin ovi. Sitä painamalla sovellus kysyy, minkä oven haluaisit avata (Ulko-ovi vai Portti). Mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea/porttia, ovi/portti avautuu painamalla painiketta.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Fittari Lehmon ovella.

Unohdin käyttäjätunnukseni tai salasanani - Mitä teen?

Käyttäjätunnuksesi on rekisteröitymisesi sähköpostiosoite. Jos olet unohtanut tämän osoitteen voit kysyä sitä sähköpostia laittamalla osoitteeseen fittari@fittari.fi.

Jos olet unohtanut salasanasi, saat sen vaihdettua Fittari Lehmon sivuilla http://www.fittarilehmo.fi/ kirjaudu sisään -kohdasta. Sieltä löytyy salasanan palautus -linkki.

Sovellus ei päästä minua sisälle - Mitä teen?

Jotta sovellus toimii parhaimmalla mahdollisella tavalla, otathan huomioon seuraavat seikat:

- Katso että bluetooth tai sijaintipalvelu menee päälle kun painat avausnappia. (Tätä voit muokata puhelimen asetuksista)

- Päivitäthän version aina uusimpaan versioon App Storessa tai Google Play -kaupassa.

- Tarkista, että appi näyttää varmasti että sinulla on kuntoiluaikaa jäljellä.

Jos mikään näistä ei ole pielessä, otathan yhteyttä meihin. Autamme mielellämme!
fittari@fittari.fi tai 013 123 258.

"HARD WORK BEATS TALENT"